Wednesday 31 August 2011

Salam Aidilfitri

Dikesempatan ini,ingin saya mengucapkan
Selamat Hari Raya Aidilfitri
dan ingin juga saya memohon maaf pada siapa yang telah saya sakiti dahulu,tidak kira secara fizikal mahupon mental.Saya hanya insan kerdil yang hidup sementara dimuka bumi Allah ini.Diharap semua dpt memaafkan saya tanpa menyimpan sebarang dendam.

Tahun ini kami sekeluarga hanya beraya dirumah.Walaupon takda suasana kampung,tapi kami bersyukur sebab masih ada orang tua.Tatkala sesi beraya pula,masing-masing malu tanda hina untuk mohon maaf dari org tua.Mahu atau tidak,ia adalah wajib.Ketika mohon maaf pada org tua,air mata jatuh mencecah lantai bumi,tanda terlampau banyak dosa aku terhadap org tua ku.Ya Allah,semoga Engkau maafkan hambamu yang daif dan hina ini,dan terimaku disisiMu Ya Allah.
Tak banyak aktiviti,cuma saudara rapat,kawan-kawan dtg sesekali datang ziarah.Itu sudah cukup buat kami gembira menggantikan perasaan sedih didalam hati.Jauh disudut org tuaku,mesti mereka merindui kampung halaman.
Tak lupa juga,menjadi tradisi kami kawan rapat untuk MMS gambar setiap kali menjelang raya.haha.Walaupon jauh,sentiasa dekat dihati.Tahun ni juga merupakan tahun pertama aku dan Aizat bersama :)

jommm,cuci mata :)







No comments:

Post a Comment