Sunday 7 August 2011

cerita malam ini.

hye.da makin jarang jarang nak update blog ni sekarang.bukan sebab malas,tapi kesibukkan yang melanda.

terpaksa bekerja double shift : diofis dan dirumah.
keadaan diofis agak begitu tidak terurus sebab byk enquiry masuk.sehari 6 list nak kena prepare.huhu.alhamdulillah,baru kerja,da dapat follow senior buat kerja.alhamdulillah jugak,bulan ramadhan ni rezeki melimpah ruah.sy percaya,rezeki sentiasa ada apabila kita ingat Allah.khidmat dirumah juga diperlukan untuk memantau pekerja lain.(part time buat kuih raya ni.haha).alhamdulillah,dibayar gaji juga oleh mama.disamping business Mumi & Daughter juga mendapat sambutan hangat dan sokongan dari rakan-rakan facebook.dan diberi peluang utk buat side income jual kuih raya.jadi,insyaallah,semoga bulan ni sy dapat simpan duit utk keperluan masa depan.hehe.xlupa juga,bagi yang kurang ilmu agama seperti sy,sy nak share bnd baru yang sy amalkan setiap hari.Surah Seribu Dinar,dimana rezeki sy semakin melimpah ruah dikurniakan.Alhamdulillah.bagi sesiapa yang x tau nak baca,search je kat google k.semoga anda juga murah rezeki.
Ramadhan.
Ingin saya susun sepuluh jari saya yang montok dan pendek ni untuk anda.maafkan saya jika saya ada terkurang ajar,terbiadap,ter tak sopan bahasa,termarah dan sebagainya.saya cuma hanya manusia yang xlepas melakukan salah dan silap.kadang kadang terlepas tanpa berfikir.maafkan saya ya kawan kawan.pada kawan kawan yang fikir ada buat salah dgn sy,sy x pernah pon berdendam dengan awk semua.mari buang yang keruh dan ambil yang jernih okay :) saya juga sedang belajar memperbaiki diri sy dari sekarang utk kegunaan masa hadapan.Semoga Ramadhan ni membuka pintu hati kita untuk mendapat hidayah Allah.amin

saya ada berita gembira untuk dikongsi.
 saya menanti 3hb SEMBILAN 2011.semoga semuanya berjalan dengan lancar pada hari tersebut.akhirnya,tercapai juga impian saya selama ni.alhamdulillah.Yang baik dtgnya dari Allah.amin.

1 comment: