Wednesday 13 July 2011

update update.i miss my blog :)

wahhh.da almost 3 week x update blog.
sian my blog , penuh da sawang.
haha.
but its okay, hari ni rasa rajin skit nak update blog aku.

xbanyak nak story.

* first : dah berjaya establish kn business kat Facebook
pada sesape yang nak tgk , ni link dia : 
http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=100002468877149
dlu ingat mcm nak main-main je.tp since x berkerja,i need to work hard at least lepas la nak bayar my car.
alhamdulillah,walaupon baru start sebulan,sambutan yang diberi sangat hangat.
bukan nak berlagak atau menunjuk, tapi aku da dpt untung almost RM700 + . jadi korung decide , untung atau rugi.ini semua adalah rezeki Allah.

* second : finally , apa yang aku nak , aku da dpt.dapat kerja ngn property company blk.even basic dia ciput nak mampus,tapi sedikit sebanyak encourage aku utk bg the best.ye la,kerja dgn property,mana ada gaji tetap,smue based on commision.mudah-mudahan Allah berkati perjalanan kerja ini.

* third : setelah sekian lama,walaupon aku mcm tak kesah , tapi aku ttp nak update.aku dedicated pada #someone# yang kononnya masih nak amik berat pasal aku.
wahai awak : terima kasih sebab cakap sy x da matlamat hidup.hidup ni ibarat roda.bukan smue matlamat kita dpt capai.kadang-kadang ia amik masa utk berjaya.terima kasih skali lg sb cuba nak amik berat pd saya,tp sy x perlu smua tu.cukup sehingga hari tu sy buat baik pada awak.beringat la awak,atas kekayaan awak hari ni,dengan jawatan awak sekarang ni,awak sepatutnya rasa malu,bukan megah!sebabnya,apa yang awak ada sekaran,smuenya atas pertolongan orang.bersyukur la,jgn terlampau bermegah!sebab awak juga family saya huru hara.ingat,siapa awak dibumi Allah ini.
Pada stalker yang dok update pasal perkembangan aku,tolong bagitau haters aku okay.

and finally , 

im back on my own track dengan usaha saya sendiri.

No comments:

Post a Comment